Üdvözöljük a

Ügyfélfogadás rendjének változása - NAV

honlapján!

-

Ügyfélfogadás rendjének változása - NAV

Szerző: Dera | 2020. december 18.

A NAV Tolna Megyei Adó- és Vámigazgatósága ügyfélszolgálatai az ünnepi munkarendhez igazodva az alábbi rendkívüli nyitvatartással fogadják az ügyfeleket.

>>>

Szekszárdi központi ügyfélszolgálat:

(Szekszárd, Arany János utca 5-11.)

 

2020. december 23. szerda:          8:30-16:00

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA

2020. december 31. csütörtök:     8:30-12:00

                                                  

Paksi kirendeltség:

(Paksi Járási Hivatal Kormányablak, Paks Dózsa György utca 62.)

 

2020. december 23. szerda:          8:00-12:00 és 13:00-15:30 

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA

2020. december 31. csütörtök:     8:00-12:00

 

Dombóvári kirendeltség:

(Dombóvár, Bezerédj utca 14.)

 

2020. december 23. szerda:          8:00-12:00 és 13:00-15:30

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA

2020. december 31. csütörtök:     8:00-12:00

 

 Tamási kirendeltség:

(Tamási Járási Hivatal Kormányablak, Tamási, Szabadság utca 54.)

 

2020. december 23. szerda:          8:00-15:00

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA

2020. december 31. csütörtök:     8:00-12:00

 

        Bonyhádi kirendeltség:

(Bonyhádi Járási Hivatal Kormányablak, Bonyhád, Szabadság tér 1.)

                                      

2020. december 23. szerda:          ZÁRVA

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA 

2020. december 31. csütörtök:     8:00-12:00

 

Tolnai kirendeltség:

(Tolnai Járási Hivatal Kormányablak, Tolna, Hősök tere 2.)

 

2020. december 23. szerda:          8:00-12:00 és 12:30-15:30 

2020. december 24. csütörtök:     ZÁRVA

2020. december 31. csütörtök:      8:00-12:00

 

 

A koronavírus-járvány terjedésének megakadályozása érdekében a NAV ügyfélszolgálatain az ügyfélfogadás továbbra is ütemezetten történik, a várótermekben annyi ügyfél tartózkodhat, hogy a másfél méteres védőtávolság biztosított legyen. Személyes ügyintézéskor kötelező az orrot és szájat is eltakaró maszk használata. Személyes ügyintézéshez időpontfoglalásra a NAV honlapján van lehetőség. A Kormányablakokban működő NAV-ablakokban a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.

 

Az ügyféltérben kísérő csak kivételesen indokolt esetben (például tolmács, mozgáskorlátozott kísérője) tartózkodhat. Meghatalmazással más adóügyei is intézhetők, így elegendő egy főnek felkeresnie az ügyfélszolgálatot.

 

Az ügyfélkapuval rendelkezőknek érdemes megfontolni az adóügyek elektronikus intézését. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon ingyenesen hívható.

        

Mózsik Szilvia

                                                                                                                 sajtóreferens