Kamarai rendezvények
<< | 2022 Május | >> | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Hé | Ke | Sze | Csü | Pé | Szo | Va |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Országos rendezvénynaptár
<< | 2022 Május | >> | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Hé | Ke | Sze | Csü | Pé | Szo | Va |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Digital Services Act
Nyilvánosan megtekinthetővé vált az Eurochambres-nek az Európai Bizottság által elfogadott Digitális szolgáltatásokról szóló törvényre (Digital Services Act) reflektáló reakciója. A most kiadott törvény keretrendszert határoz meg a digitális szolgáltatók és fejlesztők számára.
Az új törvényi szabályozás életbe léptetését indokolja, hogy korábbi e-kereskedelmi direktíva már mintegy két évtizeddel ezelőtt került publikálásra, mely idő alatt a honlapok és webáruházak számának növekedése és átalakulása zajlott le. Az Eurochambres kapcsolódó, korábbi javaslatcsomagját ITT olvashatják el.
A jelenlegi direktíva mellett a korábbi szabályozások, mint a 3-as cikkely, a P2B és az AVMSD szabályok továbbra is érvényben maradnak. A direktíva a fejlesztői és szolgáltatói kötelezettségeket, a nagyvállalatokkal és a kkv-kal szembeni elvásárok egyértelművé tételét, az ártalmas és illegális tartalmak konkrét meghatározását, a szabályozás tisztább definiálását és a kötelezettségvállalási elemek meghatározását tartalmazza. Mindezek együttesen hozzájárulnak az átláthatóbb és egyértelműbb szabályozási kerethez. Az EU direktívája egyben szabadságot ad a tagországoknak a saját belső szabályozásaik kialakítására is.